Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
234

Over onze reis

Zondag 17 augustus vertrekken wij met onze vrienden Nellie en Geraar voor een campertour door West Canada.
Deze reis is al jaren een droom van ons. Een aantal jaren geleden hebben we hier al eens naar gekeken, maar toen het plan in de ijskast gezet. Toen bleek dat Canada bij Nellie en Geraar ook hoog op hun wensenlijst staat qua reizen, hebben we besloten deze reis samen te gaan maken. Vanaf dat moment is het grote plannen begonnen. Eerst moet her en der reisvoorstellen en offertes opvragen en voor onszelf helder krijgen wat we graag willen. Ook hebben we samen een informatiedag bezocht van Travelhome, waar we heel veel nuttige informatie vergaard hebben.
We hebben vorig jaar oktober/november geboekt. We zijn vertrokken!!

En dan kan het grote voorbereiden gaan beginnen. Wat is er te zien, welke plaatsen, welke bezienswaardigheden, wat zijn de do's en don'ts. Er is zovéél informatie voorhanden..... Maar dit is uiteraard wel heel erg leuk huiswerk om te maken. We hebben veel contact gehad met vrienden en bekenden die ook een vergelijkbare reis gemaakt hebben en uiteraard veel over en weer gemaild en gebeld met elkaar. We hebben elkaar tijdens de voorbereidingen een paar keer 'live' gezien, tijdens gezellige weekenden. Waar natuurlijk veel gesproken werd over onze reis, maar ook alvast goede voorproeven werden genomen op de gezelligheid!

En dan is het nu bijna zo ver! We hebben onze tickets binnen en volgende week stappen we in het vliegtuig. Hopelijk wordt de reis net zo mooi, of beter, dan we hopen/verwachten!!

Bezochte landen

Wij hebben 19 landen (8%) bezocht:

Argentinië, België, Brazilië, Canada, Duitsland, Gibraltar, Italië, Kroatië, Luxemburg, Malta, Mexico, Nederland, Oostenrijk, Spanje, Swaziland, Thailand, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika.