Home sweet home.....

15 september 2014 - Spaubeek, Nederland

Hallo allemaal,

Als ik dit typ rijden we de A2 af en heb ik zojuist het bord 'De Limburgers heten u welkom' gezien. We zijn weer op Nederlandse bodem!!
Voor ons gevoel vanmorgen vertrokken uit Vancouver, maar door het tijdsverschil ineens een dag ( 9 uur) vooruit geslingerd. Eigenlijk zouden we nu moeten slapen, in plaats daarvan zitten we nu midden op de dag en moeten we doorhalen tot vanavond.
Dus we verwachten net als bij aankomst wel een dag of 2 jetlag. Heel raar is dat, je gaat doodmoe naar bed rond 22.00 en werd om 01.00 wakker met het gevoel dat je een gat in de dag geslapen hebt. En vervolgens lig je klaarwakker in je nest....

Vanmorgen beetje uitgeslapen en na het ontbijt de spulletjes gepakt. We hadden nog tijd over dus ben nog een tijdje op het dakterras gaan zitten. Nog een laatste keer over de stad uitkijken en de indrukken van de stad opnemen. En is het toch echt tijd om te gaan.

Op de luchthaven loopt alles heel soepeltjes. Koffers zijn niet eens te zwaar!!
We zijn ruim op tijd dus nog ff beetje taxfree shoppen en kopje koffie drinken.
En dan het vliegtuig in..., onze reis is nu echt voorbij. De vlucht is prima, niet slapen, films gekeken. En als kers op de taart van onze reis zien we als we boven Groenland vliegen het Noorderlicht. Heb altijd gehoopt dit nog een keer te zien. Totaal niet verwacht hier. Heel bijzonder.

We hebben wind mee want we landen zo'n 9 uur later op Schiphol, zo'n 25 minuten voor de geplande aankomsttijd.
Dan de koffers ophalen, langs de douane en door de deuren van aankomsthal 3.

We nemen afscheid van Nellie & Geraar, wat dan best raar is....
Meer dan een jaar zijn we samen bezig geweest met de voorbereiding van deze reis. Zo'n 4 weken haast continu samen geweest en dan gaat weer ieder zijn eigen weg, letterlijk. N&G nogmaals bedankt voor
de mooie reis en het leuke gezelschap!

En dan zie ik ineens onze taxi. Pap en Jan Meijers. We drinken samen een kop koffie en dan barsten we los met onze verhalen.

Tijd om weer naar Spaubeek te gaan....

Heb het verhaal in de auto niet afgemaakt, dus we zijn inmiddels alweer even thuis en de was hangt op de lijn.

We hebben het mooi gehad!!
Prachtig land, zeer vriendelijke mensen, veel gezien, leuke dingen gedaan en bijzondere ervaringen opgedaan. In alle opzichten een reis om nooit te vergeten!!!

Bedankt voor het volgen van onze reis en ons verhaal, en voor jullie reacties.
We hopen dat jullie het leuk gevonden hebben! Ik vond het in ieder geval leuk om te maken.

Ik ga nog een paar foto's plaatsen die op de camera stonden. Veel kijkplezier!!

Daaaaaaaaaag,
Groetjes D&G